01-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome I-Les Controverses.html |
A001000856 |
Saint Hilaire dict tresbien: De intelligentia hæresis est, non de Scriptura, et sensus, non sermo, fit crimen; et saint Augustin: Non aliunde natæ sunt hæreses nisi dum Scripturæ bonæ intelliguntur non bene, et quod in eis non bene intelligitur etiam temere et audacter asseritur. C'est le vray jeu de Michol, de couvrir une statue faitte a poste dans le lict, des habitz de David; qui regarde cela pense avoir veu David, mays il s'abuse, David ny est pas: l'heresie couvre au lict de son cerveau la statue de sa propre opinion des habitz de la Sainte Escritture; qui voit ceste doctrine pense avoir veu la sainte Parole de Dieu, mays il se trompe, elle ny est point, les motz y sont mays non l'intelligence. |
||
A001000887 |
Mays j'ay ja monstré cy devant que de intelligentia hæresis est, non de Scriptura; sensus, non sermo, fit crimen. |
07-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome VII-Vol.1-Sermons.html |
A007000877 |
5: De quo grandis nobis est sermo.. |
||||||
A007000921 |
Constantin defendit qu'on n'y pendist plus: Ut honori esset, non horrori; Aug., [238] Sermo 18 De Verbis. |
||||||
A007001379 |
L'un estoit: Quomodo potest hic nobis carnem suam dare ad manducandum? L'autre estoit: Durus est hic sermo, et quis potest eum audire? Car toutes les oppositions qu'on nous faict tendent la, ou que ceste realité n'a peu estre instituëe et faitte, ou qu'il n'a pas esté convenable; et semble que tous les lieux qu'ilz sont allés recherchans en l'Escriture ne leur servent que d'une confirmation pour ces deux doutes. |
||||||
A007001588 |
Sacerdotibus clangentibus, ait Josue ad populum: Non clamabitis, nec audietur vox, nec ullus sermo ex ore vestro egredietur. |
08-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome VIII-Vol.2-Sermons.html |
A008000284 |
Quare et dixerunt: Quomodo potest? et: Durus est hic sermo. |
||||||||||||||||||||||||||||
A008000463 |
De ambobus nobis futurus est hic primus sermo; de mediis reliqui. |
||||||||||||||||||||||||||||
A008000890 |
5, de Melchisedech: de quo, inquit, grandis (hoc est, multus) nobis est sermo, ininterpretabilis ad dicendum, quia imbecilles facti estis ad audiendum. |
||||||||||||||||||||||||||||
A008001688 |
Fidelis sermo et omni acceptione dignus; quia venit.. |
||||||||||||||||||||||||||||
A008001834 |
«Non in legendo sed in intelligendo consistunt.» «Sensus, non sermo, fit crimen.» « In omnibus viis, non præcipitiis;» deinde truncat: Super aspidem; Bernardus. |
||||||||||||||||||||||||||||
A008002378 |
5: De quo grandis nobis est sermo, ininterprætabilis ad dicendum, quia imbecilles facti estis ad audiendum. |
||||||||||||||||||||||||||||
A008002410 |
5: De quo grandis nobis est sermo, ininterprætabilis ad dicendum. |
||||||||||||||||||||||||||||
A008002553 |
SERMO SECUNDUS DE VIA ET PROGRESSU IN PECCATUM BEATI PETRI. |
||||||||||||||||||||||||||||
A008002603 |
SERMO TERTIUS. |
||||||||||||||||||||||||||||
A008002617 |
Hinc Paulus humiliat se: Fidelis sermo et omni acceptione dignus; quia venit Christus peccatores salvos facere, quorum primus ego sum; 1. |
||||||||||||||||||||||||||||
A008003033 |
Itaque omnino de oratione habendus est sermo, et ita tempus Rogationum expetit. |
||||||||||||||||||||||||||||
A008003039 |
v. 15: Quid clamas ad me? Bernardus, sermo 16 in Psal. 90: «Clamor in Dei auribus est vehemens desiderium.» Apud Deum, non tam valet clamor quam amor. |
||||||||||||||||||||||||||||
A008003066 |
Haeresis ut cancer serpit, velociter currit sermo ejus. |
||||||||||||||||||||||||||||
A008003066 |
Serpit haeresis, quia tota terrae humanoque intelligendi modo innititur, et ventri innititur et gulae et libertati carnali; at sermo Domini currit, scilicet quia pedibus leviter terram tangit, quod faciunt velociter currentes. |
||||||||||||||||||||||||||||
A008003073 |
Sermo Christi est ut rosarium: folia, spem virescentem; spinae, fidem repugnantem sensui et mundo; rosae, charitatem. |
11-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome XI-Vol.1-Lettres.html |
A011000578 |
Venies igitur post festa Paschalia quamprimum; nihil jucundius accidere mihi potuit quam id audire ex D. de Charmoysi, quocum heri in multam noctem mihi de te fuit sermo. |
13-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome XIII-Vol.3-Lettres.html |
A013003019 |
At ego libentius ac opportunius, qui omnium optime virum de cujus promotione sermo est cognovi; est enim civis meus, Beatissime Pater, ab ineunte ætate litteris in hac ipsa civitate nostra ab optimo patre eruditus, [350] quibus postea alibi tanta studiorum contentione, tanta ingenii felicitate animum addixit, ut doctor theologus creatus, brevi in concionatorem omnino celeberrimum evaserit. |
17-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome XVII-Vol.7-Lettres.html |
A017002315 |
Verum, cum non ita pridem Reverendissimum Dominum Archiepiscopum Lugdunensem salutandi gratia adiissem, verbaque simul de rerum nostrarum ecclesiasticarum statu misceremus, incidit inter alia sermo de istis duabus Congregationibus mulierum, quarum odor suavissimus est in utraque diæcesi, ut proinde earum recta gubernatio maximi omnino videatur esse momenti.. |
||
A017003971 |
Vous entendes ce que je veulx dire: si madame de Chantal, vraye Mere de vostre Congregation, pouvoit venir icy donner le premier laict aulx filles commençantes, je prevoyrey autant de bonheur a cete institution et fondation que de celle de nostre Lyon, qui donne tousjours plus de contentement et d'esperance que Dieu y sera glorifié (fidelis sermo est); car c'est ce que nous [414] pretandons. |
22-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome XXII-Vol.1-Opuscules.html |
A022000290 |
«Dum medium silentium tenerent omnia, et nox in suo cursu medium iter haberet, omnipotens Sermo tuus, Domine, a regalibus sedibus venit.» Les plus sombres tenebres de la minuict ne peuvent donner aucun obstacle a vos divins effectz; à ceste heure la, vous naquistes de la Vierge sacree vostre Mere, a ceste heure la aussy vous pouves fayre naistre vos celestes graces dans nos ames et nous combler de vos plus cheres faveurs. |
||
A022000299 |
Ou bien je m'exciteray disant: «Dum medium silentium» cuncta teneret, «omnipotens Sermo tuus, Domine,» factus est. |
23-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome XXIII-Vol.2-Opuscules.html |
A023001224 |
Dum inquit Augustinus: «Scripturae bonae intelliguntur non bene;» et Hilarius: «Intelligentia haeresis est; et sensus, non sermo, fit crimen;» et Hieronymus: «Scripturae non in legendo consistunt, sed in inteUigendo;» et alibi: «Diabolus loquitur de Scripturis; et omnes haereses, secundum Ezechielem, inde sibi consuunt cervicalia, quae ponunt sub cubito universæ ætatis.» Sed omnium apertissime et aptissime Vincentius iUe Lirinensis, quem diceres haereticorum nostri temporis mores et ingenia exprimere voluisse: «Lege,» inquit, «Pauli Samosateni opuscula, Priscilliani, Eunomii, Joviniani reliquarumque pestium» (omnes vero illos haereticos fuisse nec Lutherani et Calviniani ipsi diffitentur): «cernas infinitam exemplorum congeriem, prope nullam omitti paginam, quae non Novi aut Veteris Testamenti sententiis fucata et colorata sit.» Et [183] paulo post: «Quid est vestitus ovium, nisi Prophetarum et Apostolorum proloquia? Qui sunt lupi rapaces, nisi sensus haereticorum feri et rabidi?» etc.. |
||||
A023001278 |
Sed quid respondetis? Sermo, inquiunt, non est Augustini. |
||||
A023001420 |
De militibus vero aureus Sermo est divi [228] Bernardi, ad milites Templi in hanc omnino rem pronunciatus: «Securi,» inquit, «procedite, milites, et intrepido animo inimicos Crucis Christi propellite, certi quod neque mors, neque vita poterit vos separare a charitate Dei. |