Mot «Panis» [63 fréquence]


01-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome I-Les Controverses.html
  A001001436 

 Que dires vous plus? que ce Sacrement est appellé pain? aussy est il, mays comme Nostre Seigneur l'explique: Ego sum panis vivus.

  A001001478 

 Quomodo, dict le grand saint Ambroise, potest qui panis est Corpus esse Christi? consecratione; et plus bas: Non erat Corpus Christi ante consecrationem, sed post consecrationem dico tibi quod jam est Corpus Christi; et voyes le bien au long, mays je me reserve sur ce sujet quand nous traitterons de la sainte Messe..


07-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome VII-Vol.1-Sermons.html
  A007000188 

 Il pourroit sembler estrange a quelqu'un, mes chers auditeurs, que vous ayant apporté du pain la semaine passëe en ceste chaire, vous disant: Hic est panis qui de cœlo descendit (Joan., 6 ), maintenant je ne vous y apporte qu' une pierre, disant: Tu es Petrus, et super hanc petram ædificabo Ecclesiam meam; et neantmoins, quand je vous invitay a ceste exhortation, je vous promis une semblable refection spirituelle que celle que je vous presentay alhors.

  A007000189 

 Addressons nous a nostre tres glorieuse Dame la Sainte Vierge, et la prions qu'elle dise a son divin Filz, non pour le tenter mays pour le glorifier: Dic ut petra [31] hæc panis fiat; et soyes asseurés que si la semaine passëe Nostre Seigneur cibavit vos ex adipe frumenti (Psal. 80 ), maintenant, de petra melle saturabit vos.

  A007000706 

 Le bon Abraham estant en la vallëe de Mambré, a l'entrëe de sa tente ou pavillion, au gros du jour, vit troys personnes qui estoyent Anges; il les invita sous un arbre et leur dict: Ponam buccellam panis, ut confortetur cor vestrum; postea transibitis.

  A007000710 

 Le pain renforce, si que en l'Escriture, il s'appelle [183] firmamentum; au Psal. 104: Et vocavit famem super terram, et omne firmamentum panis contrivit; et ailleurs: Et panis cor hominis confirmet.

  A007000712 

 26, Nostre Seigneur apelle le pain baculum panis.

  A007000859 

 Premierement, les tres expresses, tres pures et tres claires parolles de Nostre Seigneur, en saint Jan, 6, ou sont les promesses: Ego sum panis vivus; Qui manducat me; Panis quem ego dabo, caro mea est; Caro mea vere est cibus; Nisi manducaveritis.

  A007000862 

 16; Panis iste, et il est vrayement viande.

  A007000862 

 Mais notés qu'il dict: Ego sum panis vivus; qui manducat me; or, en Nostre Seigneur y est l'esprit, la vie, la chair.

  A007001054 

 panis quem frangimus, nonne.

  A007001058 

 Car si on demande: Panis quem frangimus? les separés respondent: Non est, sed figura.

  A007001068 

 Et saint Pol, 1 Cor. 10, apres quil a parlé de la mer, de l'eau sortie, etc., il dict: Panis quem frangimus.

  A007001068 

 Manna fiebat manibus Angelorum; Psal. 77: panis Cænæ, pistorum.

  A007001162 

 Calix befiedictionis eut benedicimus, nonne communicatio sanguinis Christi est? et panis quem frangimus, nonne participatio corporis Christi est? 1.

  A007001162 

 Non dicit nos fide participare, cum panis nihil sit ex se, sed dicit panem id esse..

  A007001198 

 Ex comparatione quam facit inter manna et carnem suam: Patres vestri manducaverunt manna in deserto, et mortui sunt; hic est panis de cœlo descendens, ut si quis ex ipso manducaverit, non moriatur.

  A007001198 

 Quis est hic panis? Ego sum panis vivus, qui de cœlo descendi.

  A007001198 

 Si quis, etc. Sed, quis hic panis? Panis quem ego dabo, caro mea est, etc. Bis hanc comparationem repetit..

  A007001199 

 Quia Hic panis est de cœlo descendens; non autem Moises dedit vobis panem de cœlo verum: panem cœli dedit eis, sed non de cœlo verum, apparenter tantum de cœlo; hic de cœlo verum. 2°.

  A007001247 

 Itaque omnibus de causis verissime panis est..

  A007001247 

 Sic manna panis dicitur.

  A007001247 

 Unde: hic vere est panis, quia in pane duo sunt, materia et forma; materia nihil est necesse esse eadem, ut qui dicit sirop, collire, potage, [299] medecine.

  A007001266 

 Exordium sumetur ab Abraham qui excipit Deum sub persona Angelorum, dicens in valle Mambre: Domine, si inveni gratiam, etc. ne transeas servum tuum; sed afferam pauxillum aquæ, et laventur pedes vestri, et requiescite sub arbore; ponamque buccellam panis, et confortetur cor vestrum, postea transibitis; idcirco enim declinastis ad servum vestrum.

  A007001269 

 Atque ut ordine procedamus, confirmemus iterum verum esse Christum qui continetur sub speciebus panis et vini.

  A007001287 

 Exempli gratia: agnus est phase, petra est Christus, septem boves sunt septem anni; non autem dicitur: Panis est corpus meum, sed: Hoc est corpus meum.

  A007001287 

 Illa autem propositio: Panis quem ego dabo, caro mea est, resolvitur in hanc: Caro mea est panis ille quem ego dabo; id enim exigit Mot est, præsentis temporis, collatum cum verbo dabo, futuri..

  A007001288 

 Hoc quid significabat? Non corpus, nondum enim erat in Sacramento; ergo panem, ergo panis est corpus Christi.

  A007001400 

 Il faut donques qu'il entendit d'un pain changé et tel qu'il descrit, la mesme: Ego sum panis vivus, qui de cœlo descendi..

  A007001400 

 Secondement, en saint Jan, 6, quand Nostre Seigneur dict: Panis quem ego dabo, caro mea est pro mundi vita, si ce qu'il disoit n'eust deu estre faict par changement, il eust esté faux; car le pain, s'il demeure pain, ne peut estre chair.

  A007001402 

 Secondement, ilz disent que ce Sacrement est appellé pain; mais je respons que ce n'est pas parce qu'il y ayt du pain, mais parce qu'il y a apparence de pain exterieure, ou bien parce qu'il a esté faict du pain, ou parce qu'il a les effectz et proprietés du pain, ou parce que, selon la coustume des Hebrieux, toute sorte de viande a esté appellëe pain (comme on voit de la manne qui a esté appellëe pain, Exode, 16, dont Nostre Seigneur n'a pas dict: Caro mea vere est panis, mays vere est cibus, qui est le mesme que quand il dict: Ego sum panis vivus), et que l'Escriture ayt accoustumé d'appeller les choses du nom de celles la desquelles elles ont esté faites, ainsy qu'il est aysé a voir Exod., 7, ou la verge d'Aaron estant convertie en serpent ne laisse d'estre appellëe verge; au Genes., 3, ou l'homme faict et tiré de poudre, ne laisse d'estre appellé poudre..

  A007001403 

 Saint Cyprien, qui vivoit il y a plus de treize cens ans, in sermone De Cæna Domini: « Panis iste quem Dominus Discipulis porrigebat, non effigie sed natura mutatus, omnipotentia Verbi factus est caro.

  A007001403 

 ad Cor.: Non omnis panis, sed accipiens Christi benedictionem, fit corpus Christi.

  A007001416 

 Panis quem frangimus, nonne.

  A007001586 

 Amos, 8: Emittam famem in terram; non famem panis, sed audiendi Mot Domini.


08-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome VIII-Vol.2-Sermons.html
  A008000227 

 Cognoverunt eum in fractione panis..

  A008000230 

 Panis cor hominis confirmet.

  A008000288 

 Crediderunt Israelitæ, nec dixerunt: Non habet effigiem panis, sed coriandri, aut brumse et verglas; sed omnes collegerunt.

  A008000288 

 Manhu? quid est hoc? Iste est [23] panis quem dedit Dominus ad vescendum.

  A008000288 

 Sed fecit corpus suum, quod prius panis fuit; ut aquam in vinum, pulverem terræ in corpus hominis et carnem, os Adami in Evam.

  A008000419 

 Si Abraham convivium fecit in die quando ablactatus est Isaac, hodie magnum festum quando ablactati sunt Gentiles ab idololatria, et venerunt ad Christum et ad Domum panis.

  A008000470 

 Sunt quidam Christiani qui satiantur uno vel minimo bono opere; ubi dixerint unum Pater, ubi dederint micam panis, ubi condonaverint unam injuriolam; isti nunquam thezaurizabunt..

  A008000964 

 Manna duplicem substantiam habere videbatur: panis oleati, qui e terra, et mellis, quod e cælo.

  A008000965 

 Manna venit in cibum hominum, ita Christus; unde, in Bethleem, Domo panis.

  A008001157 

 Idem ac si dicas: labor ditat, ergo labor unius horæ; panis satiat, ergo mica; vinum lætificat, ergo gutta.


10-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome X-Vol.4-Sermons.html
  A010001105 

 [1.] Le pain materiel donne la vie, la recevant premierement comme mort; cestuy ci, comme vivant ( Ego sum panis vivus ), la donne sans la recevoir..

  A010001108 

 Psal. 104: Et vocavit famem super terram, et omne firmamentum panis contrivit; et [Psal.] 103: Et panis cor hominis confirmet.

  A010001111 

 26: baculum panis.


11-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome XI-Vol.1-Lettres.html
  A011000471 

 Si a Sancto Antonio velis non recte dici aliter posse quam Antonianum, appelles quod minime taie sit, cum nullum aliud convivium dicatur Antonius habuisse, [42] præter unicum illud in quo convivator corvus affuit, convivæ Paulus et Antonius, pro lautissimo edulio panis, pro potu aqua..


12-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome XII-Vol.2-Lettres.html
  A012002610 

 Apres tout cela, je vous advise qu'on se peut servir de l'Escriture par application avec beaucoup d'heur, encores que bien souvent ce qu'on en tire ne soit pas le vray sens; comme saint François disoit que les aumosnes estoyent « panis Angelorum, » parce que les Anges les procuroyent par leurs inspirations, et applique le passage: Panem Angelorum manducavit homo.


15-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome XV-Vol.5-Lettres.html
  A015003862 

 Ecce Panis Angelorum..

  A015003867 

 Vere Panis Angelorum..


22-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome XXII-Vol.1-Opuscules.html
  A022000195 

 Et considereray de pres mon imbecillité et neantise, laquelle j'ay experimenté tant de foys que je n'ay poinct besoin d'autres preuves; et partant je confirmeray souventesfoys mon cœur de ceste sainte viande, selon ce qui est escrit: Panis cor hominis confirmans; Psal. 103..


23-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome XXIII-Vol.2-Opuscules.html
  A023000683 

 Negant in Eucharistia corpus Christi verum et reale praesens esse vere ac realiter, et sub speciebus panis et vini contineri.

  A023000695 

 Proinde in modo tantum et forma differentia est, nam res quidem oblata idem Christus est, ut diximus; at in cruce, in propria specie et forma, modo crueuto; in Eucharistia vero, sub specie panis et vini, secundum ordinem Melchisedech, modo incruento.

  A023001278 

 Ergone, quia manna rebellibus et protervis panem caeli non sapit, propterea manna esse desinet et panis de cælo? Quia sol noctuae non lucet, nobis non lucebit? Si sic agatur, actum sane est de universa Scriptura, ut docte Augustinus noster jam olim disputavit contra Faustum, qui, solemni haereticorum insolentia, Sacrae Scripturae loca quibus urgebatur, non germana, sed falsata esse dicebat..





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