01-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome I-Les Controverses.html |
A001000444 |
Escoutes l'estime que Nostre Seigneur faict de saint Pierre: Beatus es, Simon Bar Jona.. |
||||||||
A001000923 |
Petrus jam antea dixerat, et beatus pronunciatus fuerat; dixerat, Tu es Filius Dei excelsi, et vicissim audierat se esse Petram, ita laudatus a Domino. |
||||||||
A001000924 |
Or, je vous prie, quelle apparence y a il que Nostre Seigneur eust faict ceste grande præface, Beatus es Simon Bar Jona, quia caro et sanguis non revelavit tibi, sed Pater meus qui in cælis est; et ego dico tibi, pour ne dire autre sinon, quia tu es Petrus, puys, changeant tout a coup de propos, il allast parler d'autre chose? Et puys, quand il dict, et sur ceste pierre j'edifieray mon Eglise, ne voyes vous pas quil parle notoirement de la pierre delaquelle il avoit parlé præcedemment? et de quell'autre pierre avoit il parlé que de Simon, au quel il avoit dict, Tu es Pierre? Mays voicy tout l'equivoque qui peut faire scrupule a vos imaginations; c'est que peut estre penses vous que comme Pierre est maintenant un nom propre d'homme, il le fut aussy alhors, et que Petrus ne soit pas la mesme chose que petra, et que, partant, nous passions la signification de Pierre a la pierre, par equivocque du masculin au feminin. |
||||||||
A001000946 |
On [ne] sçauroit parler plus clairement: il avoit dict, Beatus es Simon Barjona, quia caro, etc. |
||||||||
A001000951 |
I a il rien de plus coignant que ces deux Escrittures? Car, Beatus es, Simon Barjona, quia caro et sanguis non revelavit tibi, sed Pater meus qui in cælis est, ne vaut il pas bien pour le moins, Vocabo servum meum Eliakim filium Helciæ? et, Ego dico tibi quia tu es Petrus, et super hanc petram ædificabo Ecclesiam meam, et portæ inferi, etc., ne vaut il pas tout autant, Induam illum tunica tua, et cingulo tuo confortabo eum, et potestatem tuam dabo in manu ejus, et erit quasi pater habitantibus Hierusalem et domui Juda? et qu'est ce autre chose estre le fondement ou pierre fondamentale d'une famille, que d'y estre comme pere, y avoir la surintendence, y estre gouverneur? Que si l'un a eu ceste asseurance, Dabo clavem David super humerum ejus, l'autre n'en a pas eu moins, qui a ceste promesse, Et tibi dabo claves regni cælorum; que si quand l'un aura ouvert, personne ne fermera, quand il aura fermé personne n'ouvrira, aussi, quand l'autre aura deslié personne ne liera, quand il aura lié personne ne desliera. |
05-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome V-Vol.2-Traitte de l'amour de Dieu.html |
A005001384 |
in Psal. 118: Beatus qui novit zeli disciplinam. |
07-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome VII-Vol.1-Sermons.html |
A007000224 |
Beatus qui allidet parvulos suos ad petram, dict le Psalmiste. |
||||||||||||||||
A007000224 |
Quand il survient quelquefois des fantasies es choses de la foy, certaynes petites suffisances, imaginations et pensëes d'infidelité, que feres vous? Si vous les laisses entrer dans vostre esprit, elles vous troubleront et osteront la paix; rompes et venes fracasser ces pensëes et imaginations contre ceste pierre de l'Eglise, et dites a vostre entendement: Ah, mon entendement, Dieu ne vous a pas commandé de vous repaistre vous mesme; c'est a ceste pierre et a ses successeurs a qui cela appartient, donq: Beatus vir qui allidet parvulos suos ad petram.. |
||||||||||||||||
A007000225 |
Ainsy voudrois-je que ceux qui pensent sçavoir quelque chose, et, appuyés sur ceste imagination, laissent croistre la pointe et vivacité de leur esprit, par un certain raysonnement humain, si longue, que, par une certaine presomption d'eux mesmes, ilz ne veulent plus recevoir la saine doctrine de l'Eglise, qu'ilz viennent briser leur raysonnement [51] contre ceste pierre: Beatus qui allidet parvulos suos ad petram. |
||||||||||||||||
A007000226 |
Mays outre ces pensëes qui sont les petitz de l'entendement dont parle le Psalmiste, il y a d'autres petitz de la volonté, qui sont nos pechés, desquelz encores je dis: Beatus qui allidet parvulos suos ad petram; car Dieu a donné a ceste pierre la force et le pouvoir de remettre et oster les pechés. |
||||||||||||||||
A007000227 |
Or, puysqu'il n'y a personne si saint qui ne contrevienne quelquefois a la loy de Dieu, au moins tesmoignons que nous aymons ceste loy, en demandant pardon a Dieu, et venant briser nos pechés par la confession et pœnitence aux pieds du prestre, comme a une pierre fondëe sur la pierre de la foy: Beatus vir qui allidet parvulos suos ad petram.. |
||||||||||||||||
A007000264 |
C'est ce vir qui doit confirmer et corroborer ses freres; c'est ce beatus, car on l'appelle saint. |
||||||||||||||||
A007001833 |
Ministravit illi corpore: Beatus venter qui te portavit; ministravit mente: Quinimo, beati qui audiunt, etc. Secus pedes Domini. |
||||||||||||||||
A007002063 |
Le monde et tous ses habitans sont sujetz au sac et pillage et au feu general; mais ne vous semble il pas qu'il y aye rayson d'excepter Nostre Dame et son cors? cors qui receut et logea non les espies, mais le vray Josué, le vray Jesus, et non pour une nuict, mays bien pour plusieurs: Beatus venter, beata ubera. |
||||||||||||||||
A007002114 |
24: Beatus ille servus, etc. [468]. |
08-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome VIII-Vol.2-Sermons.html |
A008000393 |
Beatus Franciscus odio habuit formicas, quæ congregant sibi tantum et mittunt in terram; non apes, quæ mellificant pro tempore hiberno, sed non mittunt in terram nec sibi. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008000543 |
Beatus vir qui timet Dominum; in mandatis. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008000685 |
Mulieris bonæ beatus vir; Eccl. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008000750 |
Sane Deus indiget nostra miseria: Miserere mei quoniam infirmus sum; et nostra miseria indiget Dei misericordia: Beatus vir cujus est auxilium abs te; ascensiones in corde suo disposuit. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008000843 |
Sic Beatus Hilarion primam vestem servavit, nam ante 15 annum jam incepit servire Deo. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008000917 |
Quæ verba Beatus Bernardus et communior [sententia] explicant de Ascensione Domini: Veni, fuge; unum Mot est in principio, aliud in fine; Bernardus, ser. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008001097 |
In medio Christus, quia et anima et corpore portat: Beatus venter; quinimo, beati qui audiunt. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008001406 |
Beatus vir qui timet Dominum, etc.; potens; gloria et divitiæ, etc. Cum bono bonus eris, [182] cum sancto sanctus eris, cum innocente innocens eris. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008001579 |
Dorien, quod ad animos ligandos, conciliandos et persuadendos tendit; tales Psalmi morales, ut Beatus vir qui timet Dominum, Beati immaculati, etc., Nisi Dominus ædificaverit domum; talis fuit Magnificat, et Gloria in excelsis. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008001599 |
Le Dorien, dont le but est de captiver, de concilier, de persuader les esprits; tels sont les Psaumes moraux, comme ceux-ci: Beatus vir qui timct Dominum, Beati immaculati, etc., Nisi Dominas œdificaverit domum; tels furent le Magnificat et le Gloria in excelsis. 4. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008002036 |
Augustinus autem: «Beatus est qui habet quicquid vult et nihil mali vult.» Essentialis beatitudo est in intellectu qui fruitur pulchro et voluntate quæ fruitur bono.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008002182 |
Beatus vir dives qui inventus est sine macula et qui post aurum non abiit, nec speravit in pecuniæ thesauris. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008002340 |
Beatus Ægidius et alter concionator. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008002567 |
Beatus vir qui timet Dominum. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008002568 |
54 in Cant.: « Beatus homo qui semper est pavidus. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008002568 |
Beatus vir qui semper est pavidus. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008002673 |
Sic Gregorius Nissenus visa historia Abrahami; Beatus Pachomius viso exemplo charitatis; Augustinus lecto loco illo: Non in cubilibus Pelagia, quæ margarita, audito Nonno. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008002783 |
Sanctus Bernardus, serm. 2 in Vigilia Nativitatis Domini: «Proficere est quoddam proficisci.» Psal. 83: Beatus vir cujus est auxilium abs te; ascensiones in corde suo disposuit, in valle lacrymarum, [376] in loco quem posuit. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008002953 |
Beatus dives qui inventus est sine macula.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A008003014 |
In ventrem: Beatus venter qui te portavit, et ubera quae suxisti; in mentem: Quinimo, beati qui audiunt Mot Dei et custodiunt illud. |
12-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome XII-Vol.2-Lettres.html |
A012001391 |
Les enfans d'Israël disent en un Psaume: Filia Babylonis misera; beatus qui tenebit et allidet parvulos tuos ad petram. |
22-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome XXII-Vol.1-Opuscules.html |
A022000186 |
Unde debet [8] esse cognitio rei amatae et concupitae; quod si aliquis cognosceret Deum non amatum, non esset beatus, quia non esset consecutio; solum enim dicitur aliquis consequi quod volebat, non quod nolebat aut non amabat. |
||||
A022000412 |
Beatus vir quem tu erudieris, Domine, et de lege tua docueris eum. |
||||
A022000652 |
Tu, Lex aeterna, legum omnium Regula, legem pone mihi viam justificationum tuarum in medio cordis mei; quoniam beatus est quem tu erudieris, Domine, et de lege tua docueris eum. |
23-Oeuvres de Saint Francois de Sales-Tome XXIII-Vol.2-Opuscules.html |
A023000662 |
Contra quem errorem jam olim scripsit Beatus Augustinus quamplurima ex professo et pluribus locis, sed semper ita ut in eam recidat sententiam, quam semel pro constanti et perpetua propositione his verbis exposuit: «Est igitur,» inquit, «liberum arbitrium; quod quisquis negaverit, Catholicus non est.». |
||||||||
A023000921 |
Quod tamen tam falsum [131] esse quam quod maxime, praeterquam quod per seipsum clarissimum est, apparet etiam ex eo quod Beatus Joannes Evangelista, in historia de resurrectione Lazari, asseverat Christum semetipsum turbasse: quia nimirum ut eum decebat, qui non minus vere Deus esset quam vere homo, sponte excitabat in seipso timores, angores et hujusmodi affectus animi, antequam ab eis excitaretur. |
||||||||
A023001253 |
Nonus haereticorum character est spiritus contentionis, superbiae, arrogantiae et pertinaciae; sic enim illorum mores describit beatus Judas, in Epistola canonica: Vae illis qui in via Cain abierunt, et errore Balaam mercede effusi sunt, et in contradictione Core perierunt. |
||||||||
A023001276 |
Finge quaeri num beatus Augustinus Sanctos invocandos esse censuerit. |
||||||||
A023002600 |
Beatus vir qui non abiit in concilio impiorum et in via peccatorum non stetit, [etc.]. |